ח"כ אייכלר: "מי קבע שאנגלית יותר 'ליבה' מהתורה"?

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אייכלר: "מי קבע שאנגלית יותר 'ליבה' מהתורה"?

ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אם הסכמים שנחתמו יקויימו, תהיה רווחה בחינוך החרדי. זה ישפיע גם על שכר הלימוד של ההורים. אי אפשר לכפות על אנשים איך לחנך את ילדיהם" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הרווחה ח"כ ישראל אייכלר שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לרפורמות שלוין יציג הערב,  לעליית בן גביר להר הבית ולתקציבי החינוך החרדי.

אייכלר: "כל התוכניות של יריב לוין אלו דברים מובנים מאליהם. בכל מדינה המחוקקים מחוקקים והשופטים שופטים על פי החוק. אנחנו בכלל לא צריכים להוכיח מדוע עילת הסבירות בעייתית".

"לא ייתכן שאנשים יישבו ויחליטו על פי סבירות. 400 אלף איש החליטו שזה כן סביר שהוא יהיה שר. בארצות הברית שופטים נבחרים על ידי פוליטיקאים, באיראן יושבת ועדה דתית והיא מחליטה מי יהיה שופט. כל אדם יש לו שיקולים פוליטיים, השאלה היא מי יהיו הפוליטיקאים שיבחרו שופטים, אנחנו רוצים שאלו שעומדים לבחירה יחליטו" הוסיף אייכלר בעניין זה.

על עלייתו של השר בן גביר להר הבית אמר: "הרבנים פסקו שאסור לעלות, אז אסור. בהיסטוריה ככה התחילו מאורעות תרפ"ט, שהיה הסתה שהיהודים כביכול רוצים להשתלט על הר הבית. אני מעריך את בן גביר ומאחל לו הצלחה, אבל שייקח אחריות. אני לא אומר שהערבים צריכים את זה כדי לשנוא אותנו, אבל אסור לתת את החרב בידם".

על התיקונים הנדרשים בתקציב החינוך החרדי אמר: "אם הסכמים שנחתמו יקויימו, תהיה רווחה בחינוך החרדי. זה ישפיע גם על שכר הלימוד של ההורים. לכן רצינו שהכל יהיה כתוב ומפורש. אנחנו צריכים לפעול שמה שנחתם יקויים, נצטרך לעמול על זה 4 שנים כדי להדביק את הפער בין ילד ערבי בחינוך הממלכתי לבין ילד חרדי".

"אין דבר כזה ליבה, מי החליט שאנגלית זה חשוב יותר מלימוד משנה וגמרא?" תהה אייכלר. "אי אפשר לכפות על אנשים איך לחנך את ילדיהם" כך אייכלר.

האזינו לריאיון:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד, ליבה רק לערבים ודומיהם, תורה רק ליהודים!